Subject: Teade Soo tn 8a korterelamu muudatusprojektist
From: "Mari Viilop" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Cc: "Kaile Sander" <[email-masked]>
Date: Wed, 28 Aug 2024 09:41:16 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

28.08.2024

Päästeamet Põhja päästekeskus

Teade Soo tn 8a korterelamu muudatusprojektist (EP211680)

Tallinna Linnaplaneerimise Ametile on esitatud menetlusse Soo tn 8a
korterelamu muudatusprojekt.

Ehitusseadustiku § 11 sätestab ehitisele esitatavad nõuded, mis hõlmavad
ka ehitise tuleohutust. 07.04.2017 jõustunud Siseministri määrus nr 17
sätestab ehitisele esitatavad tuleohutusnõuded ja nõuded tuletõrje
veevarustusele.

Päästeseaduse § 5 lg 1 p 8 kohaselt on päästekeskuse ülesandeks
ehitusseadustiku kohaselt esitatavale ehitus- või kasutusloa eelnõule
kooskõlastuse andmine või sellest keeldumine kümne päeva jooksul eelnõu
esitamise päevast arvates, kui ehitise suhtes on õigusaktiga kehtestatud
tuleohutusnõuded.

Eeltoodust tulenevalt palume päästeameti heakskiitu muudatusprojekti
tuleohutusnõuetele vastavuse osas hiljemalt 27. september 2024.

Muudatusprojekt on leitav:

http://ehitus.tallinn.ee/TPR_DOK/EP/EP211680/EP211680255349.zip

Lugupidamisega

Mari Viilop

menetleja

ehitusosakond

Tallinna Linnaplaneerimise Amet

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

640 4702